sobota, 31 sierpnia 2013

Sierpniowa porażka ;(

No cóż, na większości blogów dziś pojawiły się podsumowania miesiąca. Ja niestety nie zawarłam tego słowa w tytule posta, ponieważ u mnie nie ma co podsumowywać ;-( Ostatnie 2 tygodnie odpuściłam i nie chcę się usporawiedliwiać, bo to nie ma sensu. Jestem na siebie zła! Muszę się wziąć do roboty! Niech ktoś mi da kopniaka w tyłek! Błagam! Muszę powrócić do regularnych treningów!

Jeśli chodzi o "podsumowanie" przedostatnich 2 tygodni to wygląda ono tak:

5.08 - "Sleek and Sexy Arms" Cassey Ho + pośladki Mel B
6.08 - =============
7.08 -  "Sleek and Sexy Arms" Cassey Ho
8.08 - barki Klaudia Carlos
9.08 - =============
10.08 - XHIT daily "Six Pack Abs" x2
11.08 - Maraton Treningowy Blogerek + 2x "Six Pack Abs"
12.08 - "Sleek and Sexy Arms" Cassey Ho + pośladki Mel B + "Six Pack Abs" XHIT daily
13.08 - ============
14.08 -  "Sleek and Sexy Arms" Cassey Ho + pośladki Mel B + "Six Pack Abs" XHIT daily
15.08 - ============
16.08 - 9km rower
17.08 - 11km rower
18.08 - ============

A przez ostatnei 2 tygodnie NIC! ZERO!!! Porażka na całej linii! Ciągle siedzę przy tym cholernym komputerze ;-( Może mnie jakoś podmotywujecie dziewczyny????? Z góry dzięki ;-) Pozdrawiam i do zobaczenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz