środa, 24 lipca 2013

#11

Mam! Znalazłam moją skakankę z licznikiem! Skakałam na niej 10 minut  z rana ;-) I jeszcze dzisiaj zamierzam skakać co najmniej 7 minut. Poskaczecie ze mną?



A przed chwilą skończyłam drugi trening z Klaudią Carlos [pisałam o niej w dwóch poprzednich postach]. Dziś ćwiczyłam z nią barki i nogi. Razem zajęło mi to 23 minuty ;-) Ćwiczenia, które wykonałam to:

- na barki
  • Łuk
  • Stół
  • Koszyk
  • Dach
  • Medytacja
  • Koci grzbiet
  • Triumf
- na nogi
  • Stopniowanie przysiadu
  • Szerokie stopnie z zatrzymaniem
  • Stopy w górę, stopy w dół
  • Litera V
  • Unoszenie biodra

Czyli dzisiaj jeśli dobrze pójdzie będzie 40 min. treningu,
a na pewno mam już 33 i nie mogę tego zmarnować!
Pozdrawiam ;-)

PS. Wiem, że te nazwy ćwiczeń dla "doświadczonych" brzmią co najmniej śmiesznie, ale nic nie poradzę xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz