poniedziałek, 22 lipca 2013

#6

Przyznaję się: ostatnimi czasy zawaliłam treningi. Nie będę się tłumaczyć, bo nie ma dobrej wymówki. Jakbym chciała to bym mogła ;( Ale nie było tak, że w ogóle się nie ruszałam. Przez cały tydzień - oprócz poniedziałku - tańczyłam, ponieważ był festiwal, w którym brałam udział. Także nie opalałam się i nie leżałam na kanapie przed telewizorem ;)
      Muszę się Wam przyznać, że nie wiem jak ćwiczyć. Dużo trenerek mi nie pasuje, tak samo jest z ćwiczeniami. Mam piłkę gimnastyczną, ale ćwiczenia, które znajduję w internecie są nie do wykonania jak dla mnie. Wiem, że za chwilę będę leżeć na ziemi z kilkoma siniakami ;) Pomocy !!!! Muszę zacząć ćwiczyć najlepiej już dziś - nowy tydzień, poniedziałek ;) Co polecacie? Ja lubię Mel B, ale tylko na nogi i pośladki. Znajdźcie mi kogoś ciekawego na youtube, proszę ;)


         Pozdrawiam wszystkie moje czytelniczki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz