wtorek, 23 lipca 2013

#9

Dzisiaj odwiedziłam bibliotekę. Musiałam oddać kilka pozycji i przy okazji chciałam wypożyczyć coś ciekawego. W moje ręce wpadła książka Klaudii Carlos "domowy fitness!". Wypożyczyłam.




W domu zaczęłam przeglądać bardziej wnikliwie. Ok. 19.30 zrobiłam 15-minutowy trening z tą książką.

Wykonałam następujące ćwiczenia:
-na barki
  • Zrywanie jabłek
  • Stół
  • Papieskie powitanie
  • Jak Kozakiewicz
-na brzuch i pośladki
  • Kolano w górę, kolano w bok
  • Disco/Taniec brzucha
  • Łokieć do kolana
  • Kołyska
  • Piłka i biodra w górę
  • Skrzyżowanie nogi w siedzie
Trening był przyjemny. Nie zmęczyłam się, ale czułam poszczególne części ciała. Myślę, że kupię sobie tę książkę, napiszę jej recenzję i pokażę z niej kilka ciekawych ćwiczeń. A wy ćwiczyłyście już z Klaudią Carlos? Powiem jeszcze tylko, że ona nie jest trenerką, a prezenterką telewizyjną. Trenowała gimnastykę artystyczną, jest absolwentką Państwowej Szkoły Baletowej w Poznaniu, Wydziału Pedagogiki Baletu Akademii Muzycznej im. Fryderyka Chopina w Warszawie oraz Podyplomowych Studiów Dziennikarskich na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.


Pozdrawiam ;-)

PS. Tę książkę można kupić bardzo tanio (do 20 zł z przesyłką) na allegro. Gorąco polecam ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz