środa, 24 lipca 2013

Klaudia Carlos "domowy fitness!" - moja recenzja

Dziś przyszedł czas na moją ocenę książki "domowy fitness! Klaudia Carlos zdradza sposób na piękną sylwetkę". Wypożyczyłam ją wczoraj z mojej biblioteki, ale już wiem, że sobię ją kupię.


Książka jest podzielona na trzy moduły: barki, brzuch i pośladki, nogi, dzięki czemu możemy sobie ułożyć codziennie inny ciekawy zestaw ćwiczeń. Po prostu nie ma miejsca na nudę!

Jest też drugi podział na: rozgrzewkę, trening właściwy i rozluźnienie. Nie wiem czy to się sprawdza. Ja po prostu robię po kolei wybrane ćwiczenia i nie patrzę czy to już właściwe ćwiczenia lub już rozluźnienie albo dopiero rozgrzewka. Wszystkie ćwiczenia są przyjemne i moim zdaniem nie ma znaczenia, czy wykonamy je na początku czy na końcu ;-)

Każde ćwiczenie jest bardzo dokładnie opisane, a do tego poparte zdjęciami. Są również wskazówki i informacje na temat mięśni, które pracują w danym ćwiczeniu.


Dużym plusem jest również wygodna oprawa ze spiralką, dzięki której można łatwo przewracać strony nie niszcząc książki ;-)

Na ostatniej stronie znajdziemy również układ mięśniowy. Przydaje się to np. w takiej sytuacji, gdy wykonujemy ćwiczenie "Triumf". W różowej ramce przy opisie mamy napisane, które mięśnie pracują w tym ćwiczneniu, a na końcu książki możemy sprawdzić jak to wygląda w praktyce ;-)

Najbardziej podoba mi się to, że sami możemy sobie układać zestaw ćwiczeń, który w danym momencie najbardziej nam odpowiada. Ćwiczeń jest bardzo dużo, dzięki czemu mamy niezliczenie wiele możliwości!


A Wy miałyście okazję ćwiczyć z tą książką? Co o niej sądzicie? Do zobaczenia ;-)

EDIT: Jeśli chodzi o same ćwiczenia to najmniej mi się
podobają te na nogi. Natomiast ciekawe są te na
brzuch i pośladki, a te na barki wprost uwielbiam ;-)

2 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o ćwiczenia i dbanie o zdrowie, poolecam Ci zajrzeć na tę stronę https://www.otwartestrefyaktywnosci.pl/projekty-otwartych-stref-aktywnosci dowiesz się z nich sporo o siłowniach plenerowych, na któech osobiście uwielbiam ćwiczyć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zewnętrzne siłownie tego typu https://www.fitpark.pl/silownie-zewnetrzne.html to świetny wynalazek i aż żałuję, że u mnie w mieście ich tak mało. Ale myślę, że z czasem więcej powstanie bo cieszą się popularnością

    OdpowiedzUsuń